Notując

sierpień26

kto zatrudni samotną matkę bez samochodu ?

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


która musi zawieść i odebrac maluchy do przedszkola ? za minimum 1500 zł? robię kolczyki a nie mam na nie zbytu sprzedaje tanio po 5 zł chce mi się płakac samotnej matce jest ciężko bardzo z jedną wypłatą 640 i zabezpieczeniem alimentacyjnym 500zł wołam o pomoc



sierpień26

mamy sierpien

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


piękny miesiąc. adaś idzie zaraz do przedszkola zastanawiam się nad posłaniem mateusza . ale koszty mnie przerażają muszę iść do opieki społecznej po pomoc w dofinansowaniu musze coś zrobić .... każdy jego przyjazd przezywam ze zdwojoną siłą jestem przerazona dotarły do mnie słowa których bałam się nawet pomysleć przeciez to psychicznie chory człowiek który nie chce...



sierpień26

czuje że nie jestem sama

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


tyle pozytywnych serc w moim kierunku skierowane moim i moich dzieci . laskarbiowa ,kasiu i inne matki które przeszły mozna powiedziec przez podobne piekło dziekuje wam za wsparcie trud jakie włozyłyscie zebym odzyskała wiare w drugiego człowieka . nie mogłam uwierzyć że jakiś facet pokocha cudze dzieci i mnie takie zero . płakałam wiele miesięcy że bedę sama chociaz z jednej...



sierpień26

kwiecień-rozwód

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


wkońcu pozbierałam wszystkie papierki i poszłam z podniesiona głową nie oglądając się za siebie do pani prawnik . napisałysmy wspólnie pozew rozwodowyi zwolnienie z opłat . pierwsza rozprawa w czerwcu. niestawił się nie odebrał pisma nie jest świadomy że i bez niego rozwód uzyskam




Nie ujawnia się tajemnic rodzinnych Prawda czy nieprawda?   NIEPRAWDA   Przemoc nie skończy się sama. Pierwszym krokiem do jej przerwania jest przełamanie izolacji i milczenia  ...



sierpień26

maj/czerwiec

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


urodziny drugiego synka juz 2 . i znou strach i znowu nie przespane noce . nie moge jeść . zastanawiam sie wyjsć czy zostać . zostaje przecież to urodziny . tym razem postawił mnie z całej siły pod scianą ...... przy dzieciach odkryłam że ma podwójne konto i przez 2 lata odkładał sobie po 200- 300 zł . uskładało sie jemu pokaźna sumka a moja matka utrzymywała przez ten czas...



sierpień26

kwiecień plecień poprzeplata

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


trochę usmiechu trochę strachu trochę uczuc (pozytywnych?) a może to był sam strach przez duże s ? sama nie wiem .



sierpień26

mamy już marzec

dodano: 26 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


dużo się zmieniło jestem silniejsza odzyskałam godnosć w siebie . niedługo urodziny synka starszego. oczywiście pan oprawca też będzie .  zjechał dzień wczesniej w nocy próbował mnie zgwałcić i był zdziwiony że się postawiłam i nie uległam . (nie sypiamy ze sobą od 2 lat). oczywiście nikt mnie nie słucha . oczywiscie były przy tym dzieci bo chłopcy wtedy spali ze...



sierpień25

trochę o mnie

dodano: 25 sierpnia 2009 przez karolinkaewus


    powinno się zacząć dużo wcześniej ale nie miałam siły udostępnic tego innym . mój świat to moje słoneczka adaś i mapi dwa małe szkraby dla których żyje   załamał się kiedy postanowiłam pójsć na studia a moze nigdy nie był idealny ? może zawsze był do niczego tylko ja tego nie widziałam ? wtedy zaczeło się wszystko walić może z dnia na dzień to...